ارسال سفارش بر عهده مشتری

مکان: نمایندگی فروشگاه مارا پیدا کنید

ارسال سفارش بر عهده مشتری

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

قوانین و مقررات

ماده 1

قوانين و مقررات مندرج در صفحه جاري همواره با هدف ارائه خدمات بهتر و مطمئن تر به روز خواهد شد. هر كاربر با استفاده مستمر از فروشگاه اينترنتي جورنادا، تأييد مي نمايد كه همواره صفحه قوانين و مقررات را مطالعه نموده و كليه شرايط را پذيرفته است.

ماده 2

 در حال حاضر كالاهاي عرضه شده توسط جورنادا داراي گارانتي سلامت فیزیکی و اصالت می باشد.

ماده 3

مسئوليت ثبت اطلاعات غير واقعي و عواقب آن به عهده كاربر مي باشد، لذا به منظور جلوگيري از مغايرتهاي احتمالي، اطلاعات خواسته شده در هنگام ثبت عضويت و ارسال سفارش را به دقت و بطور صحيح درج نماييد.

ماده 4

باتوجه به عرضه محصولات براي كليه گروه هاي سني؛ هر كاربر با هر سني ميتواند ثبت نام نموده و پروفايل كاربري داشته باشد. ضمناً جورنادا كنترل و محدوديتي بر روي گروه هاي سني ندارد و مسئوليت كامل ثبت سفارش و رعايت موارد اخلاقي و انظباطي به عهده كاربر خواهد بود.

ماده 5

هر كاربر با ثبت عضويت، ورود و يا استفاده از خدمات جورنادا موافقت خود را جهت برقراري ارتباط از طريق تلفن همراه و آدرس الكترونيكي ثبت شده در هنگام ثبت نام اعلام نموده و موظف است كه پس از هر ثبت سفارش، مكاتبات مرتبط را مطالعه نمايد.

ماده  6

جورنادا همواره تلاش مي كند كه از بهترين تكنولوژي ها و زيرساخت هاي قابل دسترسي در ايران جهت ارائه خدمات بهره گيرد اما تعهدي در قبال كاركرد صحيح زيرساخت هاي ارتباطي از جمله اختلالات ناشي از قعطي اينترنت، سرويس هاي بانكي، ارسال پيامك يا ايميل و ساير زيرساخت ها ندارد.

ماده 7

ثبت سفارش در جورنادا طي كليه روزها و ساعات شبانه روز امكان پذير است اما پردازش سفارشات طي روزهاي كاري (برابر با تقويم جاري كشور) و ساعات كاري جورنادا (از 9صبح الي 6 بعد از ظهر) انجام مي پذيرد.

ماده 8

در شرايط خاص، به ویژه حوادث غيرمترقبه، اتفاقات غيرقابل پيش بيني و خارج از اراده جورنادا يا مغايرت انبار كه تأمين كالا/كالاها امكان پذير نباشد؛ حق متوقف نمودن ارائه خدمات و استرداد وجوه واريزي توسط كاربران براي جورنادا محفوظ است.

ماده 9

سفارش ثبت شده كاربران توسط جورنادا پردازش شده و درصورت امكان تأمين موجودي كالا/كالاهاي درخواستي كه از لحاظ كيفي مورد تأييد باشند؛ جهت ارسال تحويل واحد ارسال متین اسپرت و يا شركت حمل و نقل مربوطه مي شوند. در غير اينصورت سفارش ابطال و پس از هماهنگي با درخواست كننده با كالا/كالاهاي ديگري جايگزين مي گردد. درصورت عدم تمايل مشتري به تعويض كالا، وجه مربوطه مطابق با ضوابط موجود در راهنماي استرداد كالا  مسترد خواهد شد.

ماده 10

كليه سفارشات قبل از بسته بندي توسط واحد كيفي در جورنادا بررسي مي گردند. لازم است مشتريان محترم قبل از دريافت سفارش، كالا را بررسي نمايد و در صورت مشاهده هرگونه ايراد ظاهري، عدم تطابق و يا آسيب ديدگي حين حمل و نقل؛ سفارش را تحويل نگرفته و عودت نمايد.

ماده 11

انصراف از سفارش  قبل از مرحله ارسال و با هماهنگي واحد فروش جورنادا امكانپذير است. در صورت تأييد انصراف، وجه واريزي پس از كسر هزينه هاي اداري و مطابق با ضوابط موجود در راهنماي استرداد كالا عودت داده خواهد شد.

ماده 12

تغيير سايز و تعويض كالا پس از دريافت آن، درصورت عدم استفاده از كالا و عدم معیوب شدن  مطابق با ضوابط موجود در راهنماي استرداد كالا  بلامانع است.

ماده 13

ضوابط مربوط به حفظ حريم خصوصي را در اینجا مشاهده کنید.

ماده 14

درخصوص ساير شرايط ؛ اطلاعات و محتواي درج شده در صفحات فروشگاه جورنادا ملاك عمل خواهد بود.

در حال حاضر استرداد كالا تا 14 روز کاری (به غیر از کالای های پیش فروش, محصولات سفارشی)پس از دریافت کالا توسط مشتری ودرصورت سالم بودن و دارای لیبل و تگ ، امكان پذير مي باشد. بدين منظور مشتري مي تواند پس از هماهنگي با واحد فروش، كالا را عودت داده و با ورود به پروفايل كاربري، فرم درخواست استرداد وجه را تكميل نمايد. وجه مربوطه پس از تأييد، ظرف مدت 48 ساعت كاري مسترد خواهد شد.

ماده 16

تمامی کالای های پیش فروش به دلیل محدودیت در تعداد غیر قابل استرداد و یا تعویض می باشند.

X