ارسال سفارش بر عهده مشتری

مکان: نمایندگی فروشگاه مارا پیدا کنید

ارسال سفارش بر عهده مشتری

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

راهنمای استرداد کالا

به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به مشتريان گرامي، تمهيدات زير نيز در نظر گرفته شده است:

هزینه استراداد کالا در صورت داشتن تمامی شرایط استراداد یا تعویض کالا به عهده فروشگاه جورنادا می باشد.

تعويض یا استرداد کالا

تعويض یا استرداد كالا در صورت عدم استفاده حداکثر تا 14روز کاری پس از دریافت کالا در صورت عدم مخدوش شدن بسته بندی و یا جعبه، صحیح و سالم بودن و تمیز بودن کالا  و داشتن لیبل و تگ با هماهنگی با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی جورنادا امکان پذیر می باشد. تعویض کالا در صورت موجود بودن سايز و یا مدل و نوع درخواست جدید امکان پذیر مي باشد.

جهت تعویض و یا  استراداد کالا ابتدا با تیم خدمات مشتریان جورنادا تماس گرفته و درخواست خود را توضیح می دهید. همکاران ما شرایط را برای شما بازگو خواهند کرد و از شما شماره حساب و نام صاحب حساب دریافت خواهند کرد. پس از ثبت در سیستم ، همکاران ما در واحد ارسال برای دریافت کالا در تهران با شما تماس خواهند گرفت. مشتریان شهرستان، پس از ثبت در سیستم ، شخصا از طریق پست کالا را به آدرس دفتر فروشگاه اینترنتی جورنادا ارسال خواهند کرد.

پس از دریافت کالا توسط تیم ارسال، در صورت مطابقت با شرایط برگشت کالا، کالای سالم برای شما ارسال خواهد شد و یا درصورت تایید مبلغ کالا به همراه هزینه برگشت برای مشتریان شهرستان طی ۲ تا ۴ روز کاری به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

بازگشت کالا برای مشتریان داخل شهر تهران به دو روش امکان پذیر است:

روش اول: دریافت کالا توسط پیک جورنادا دربازه زمانی هماهنگ شده توسط تیم خدمات مشتریان با شما می باشد.

روش دوم: شما می توانید بعد از تماس با تیم خدمات مشتریان با مراجعه به شعب پست کالا را به همراه فرم عودت پرشده به صورت پسکرایه و پست سفارشی به آدرس دفتر فروشگاه اینترنتی جورنادا به نشانی  تهران – میدان هفت تیر – ابتدای قائم مقام – خیابان مشاهیر – کوچه زیبا – بن بست ارمغان – پلاک دو – واحد5  کد پستی: 1589933355  ارسال نمائید.

مشتریان ساکن حومه تهران و سایر شهرستانها کالای مورد نظر را به همراه فاکتور و فرم عودت پر شده از طریق یکی از شرکت های پست،تیپاکس (ترجیحا بصورت پسکرایه) به آدرس دفتر فروشگاه اینترنتی جورنادا ارسال نمایند.

تعويض نوع كالا

تعويض نوع كالا  در زمان هاي به غير از حراج عمومي در صورت عدم استفاده تا 14 روز کاری و همچنین در صورت عدم مخدوش شدن بسته بندی و یا جعبه، صحیح و سالم بودن و تمیز بودن کالا و داشتن لیبل و تگ پس از دریافت کالا و ضمن هماهنگي تلفني با کارشناس فروش جورنادا امکان پذیر مي باشد. کالای مورد نظر نمي تواند قیمتی کمتر از قيمت سفارش اوليه داشته باشد. و در صورت داشتن قیمتی بیشتر مشتریان محترم  ابتدا با مراجعه به حساب کاربری خود نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و سپس با هماهنگی با کارشناسان ما نسبت به انتخاب کالای جدید در فروشگاه اینترنتی جورنادا اقدام می نمایند.

استرداد وجه

در حالتهاي انصراف يا درصورتيكه در مرحله پردازش مشخص گردد كه به دلايل كيفي و يا اتمام موجودي امكان تأمين سفارش درخواستي وجود ندارد و همچنين تمايل به تغيير سفارش نيز نباشد؛ مشتري مي تواند با ورود به پروفايل كاربري، فرم درخواست استرداد وجه را تكميل نمايد. وجه مربوطه پس از تأييد، ظرف مدت 2 تا 4 روز کاری مسترد خواهد شد.

تغيير سفارش و واريز وجه متفرقه

درصورت نياز به واريز وجه اضافه توسط مشتري، مربوط به مابه التفاوت سفارش تغيير يافته؛ مشتري مي تواند با ورود به پروفايل كاربري و با انتخاب گزينه واريز وجه متفرقه، وجه مربوطه را پرداخت نمايد.

 

X