قابل توجه تمامی مشتریان محترم، وب‌سایت جورنادا دارای نماد اعتماد الکترونیک می‌باشد.

ارسال سفارش بر عهده مشتری

مکان: نمایندگی فروشگاه مارا پیدا کنید

ارسال سفارش بر عهده مشتری

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

راهنمای خرید کیف اداری

 

چکیده
با توجه به نیاز جامعه امروزی و مدرن و مشاغل دولتی وجود کیف های اداری در ابعاد و مدل های مختلف احساس می شود .
در سال های اخیر تنوع این کیف ها بسیار افزایش یافته اند و طراحان مدل ها و طرح های مختلفی را برای انواع سلیقه ها در نظر گرفته اند.
این کیف ها با توجه به میزان هزینه و میزان لوازم موردنیاز شما طراحی می شوند و یا با توجه به اینکه مورد استفاده ی خانم ها و آقایان قرار میگیرد دسته بندی آن ها متفاوت است.
امروزه اغلب ما و یا بیشتر افرادی که مشاغل اداری دارند در طول روز یکسری لوازم مشخصی رابا خود حمل می کنیم.
که شامل تلفن همراه ، تبلت ، کارت های شنایی یا اعتباری ، اوراق و پرونده ها ، لوازم التحریر، اسناد و مدارک و… که باید برای همه ی آن ها فضا و کیفی مناسب همراه خود داشته باشیم.

 

برخی از کیف های اداری با توجه به خلاقیت و میزان سلیقه ی طراح به گونه ای طراحی شده اند که شما بتوانید در فضاهای اداری و غیر اداری بدون نگرانی از آن ها استفاده کنید.

اما این سبک از طراحی (قابل استفاده بودن برای فضای بیرونی) نبایدکارکرد اداری بودن فیلم را کاهش دهد.

در بین مدل های کیف های اداری دیپلمات با توجه به طراحی شکیل و جا دار مخصوص آقایانیست که میخواهند خاص و متفاوت باشند .

در یک قرار و جلسه کاری، یک کیف دیپلمات چرم یا یک کیف اداری چرم، قطعا تاثیر فراوانی به دید سایرین نسبت به شما خواهد داشت .

این کیف ها در ابعاد و سایز های بزرگ برای جلسات و قرار های مهم کاری و قرارا های رسمی و نیز حمل مدارک در ادارات برای آقایان مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین کیف های سه کاره جورنادا که هم قابلیت کیف اداری و کوله لپ تاپ و کیف لپ تاپ را دارند می توانند انتخاب مناسبی برای دانشجویان و کارمندان باشد چون می توانند استفاده چند منظوره داشته باشند.

طراحی کیف های سه کاره جورنادا به گونه ای است که می توانند پاسخگو نیاز اکثر افراد جامعه باشد و همچنین به دلیل طراحی سبک و ساده انتخاب مناسب برای افرادی که دچار دست درد و یا کمر درد هسستند باشد.

باید در هنگام خرید کیف های اداری دقت کنید که باتوجه به میزان لوازم مورد نیاز و نحوه ی استفاده ی شما کیف شما چه ویژگی هایی باید داشته باشد . در ادامه مقاله راهنمای خرید کیف اداری را مشاهده می کنید.

راهنمای خرید کیف اداری در طراحی شکیل

کیف شما نقش بسیار پررنگی در استایل  شما دارد و از اکسسوری های بسیار مهمی است که باید در انتخاب طرح ، سبک و مدل آن دقت کنید .

طراحی کیف شما بسیار مهم است در انتخاب کیف اداری خود سعی کنید کیف هایی با ظاهری کلاسیک و در عین حال شیک را انتخاب کنید تا بتوانید آن ها را براحتی ست کنید .کیف شما بخش مهمی از استایل شماست و باید درای طراحی شیک و خاص باشد .

جنس مقاوم

چرم به دلیل اینکه یکی از بهترین و مقاوم ترین مواد اولیه ایست که می توان با استفاده ازآن کیف های اداری مقاومی ساخت انتخاب بسیار مناسبی است .

همچنین رویه ی چرمی به کیف اداری شما ظاهری شیک و رسمی می بخشد. کیف هایی با جنس چرم شما را از خریدن چندیدن کیف در بازه های زمانی مختلف بی نیاز می کنند .

اما کیف های چرمی بسیار گران تر هستند. جنس پارچه کیف های اداری جورنادا بسیار مقاوم و قابل شست و شو بوده و می توانید با هزینه کمتر کیف مناسبی خریداری کنید.

راهنمای خرید کیف اداری

حمل آسان

به دلیل اینکه کیف اداری تان را همه روزه همراه خود دارید برای حمل راحت آن توجه داشته باشید که کیف شما دارای یک بند بلند برای حمل آن بصورت شانه ای و یک دسته ی کوچک برای حمل به صورت دستی می باشد.

فضای متعدد

به دلیل اینکه سایر لوازمی که باید با خود حمل کنید لوازم متعدد و زیادی از جمله اوراق و پرونده ها ، لب تاب ، تبلت ، تلفن همراه ، کارت های عابر بانک ، لوازم التحریر و… می باشد کیف شما باید دارای بخش های متعدد و زیادی باشد.

دارای قطع مناسب

یک کیف اداری به دلیل اینکه باید اسناد ومدارک را با خود حمل کنید باید دارای قطع A4 باشد تا بتوان براحتی سایر ورقه ها را درون آن جای داد.

فضای قرار گیری لوازم التحریر

برای منظم بودن کیف اداری بهتر است فضای قرار گیری لوازم التحریر کیف اداری شما جدا باشد و درکنار این بخش یک فضای جاکارتی نیز قرار داشته باشد.

نتیجه گیری
بیشتر نکات مهم را در مقاله یاداوری کردیم. فقط به یاد داشته باشید قیمت بالا همیشه نشان دهنده کیفیت و مرغوبیت کالا نیست. در مواردی هم که محصولی صرفا به‌خاطر برندش قیمت بالایی دارد و ازلحاظ کیفیت می‌توانسته به‌نسبت قیمتش خیلی مرغوب‌تر باشد. بااین‌حال انتظار هم نداشته باشید که محصولات باکیفیت و مرغوب را به قیمت پایین بخرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X