قابل توجه تمامی مشتریان محترم، وب‌سایت جورنادا دارای نماد اعتماد الکترونیک می‌باشد.

ارسال سفارش بر عهده مشتری

مکان: نمایندگی فروشگاه مارا پیدا کنید

ارسال سفارش بر عهده مشتری

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

نکات لازم برای خرید کوله پشتی لپ تاپ

 

چکیده
بعد از خرید لپ تاپ شما برای حمل و محافظت از آن نیازمند کیف لپ تاپ هستنید. بهتر است قبل از خرید با توجه به قیمت کیف های لپ تاپ برخی نکات را به صورت اصولی رعایت کنید.یکی از علت های استفاده از کیف لپ تاپ محافظت از لپ تاپ در هنگام حمل می باشد. کیف لپ تاپ مانع رسیدن صدمات وارده به لپ تاپ می شود. شما می بایست در هنگام انتخاب کیف لپ تاپ دقت کافی را داشته باشید. در ادامه برخی از نکات مهم را یادآور می شویم:
علاوه بر کیف کاورهای مخصوص لپ تاپ و تبلت خرید کوله پشتی هم رایج است که علاقمندان خاص خود را دارد. طرح های گوناگونی از این کاورها در بازار وجود دارد که با جنس های مختلف عرضه شده است. انواع مختلف آن مانند جنس های برزنتی ، چرمی و پلاستیکی موجود می باشد. تنوع در طرح و زیبایی آن باعث شده است طرفداران بسیاری داشته باشد. این کاور بیشتر جنبه زیبایی دارد و محافظ خوب و مناسبی برای لپ تاپ نیست.

برای خرید کوله پشتی لپ تاپ نکات زیر را در نظر بگیرید:

  •  مقدار بودجه خود را مشخص کنید

به دلیل این که برندهای مختلفی با قیمت های متفاوت در بازار وجود دارد که هر کدام قیمت خاصی دارند. در ایتدا بودجه خود را برای انتخاب کیف مشخص کنید.

  • خرید کوله پشتی لپ تاپ مورد علاقه شما

شما می بایست با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید که به کدام یک از کیف ها علاقه مند هستید. شما هستید که می بایست انتخاب کنید با توجه به سایز لپ تاپ کدام یک از کوله ها را انتخاب کنید که از نظر حمل برای شما آسان و سبک باشد. بیشتر افراد کوله پشتی را انتخاب می کنند چون هم قابل استفاده برای مصارف دیگر است و هم حمل آن آسان تر است.

  • کوله استاندارد بخرید

اگر تصمیم به خریدن هر نوع کیف لپ تاپ را دارید بهتر است از استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنید. کیفی مناسب و استاندارد است که بتواند از لپ تاپ شما محافظت کند. بندهای آن طوری باشد که وزن لپ تاپ را بین قسمت های مختلف بدن تقسیم کند. در صورت انتخاب کیف استاندارد علاوه بر حفاظت از لپ تاپ خود از بدن خود نیز محافظت کرده اید. برای محافظت از لپ تاپ به هیچ وجه توصیه نمی شود. بعضی از کیف ها برای حمل ساده تر دارای چرخ هستند.

  • کوله انتخابی شما باید از لپ تاپ شما به شکل ویژه محافظت کند

تنها ظاهر کیف لپ تاپ نبایدموجب ترغیب شما به خرید شود. چرا که کیف لپ تاپ باید بتواند از لپ تاپ شما در برابر انواع ضربات و رطوبت محافظت کند. در حقیقت اصلی ترین وظیفه کیف لپ تاپ جلوگیری از ضربه می باشد به همین دلیل باید مقاوم باشد. همچنین کیف لپ تاپ می بایست در مقابل باران و رطوبت از لپ تاپ محافظت کند. نکته قابل توجه دیگر توجه جلوگیری از امواج مغناطیسی می باشد. کیف باید به گونه ای باشد که ارتباط لپ تاپ با محیط بیرون را به طورکامل قطع کند.

کوله لپ تاپ
خرید کیف لپ تاپ
  • خرید کوله پشتی لپ تاپ متناسب با سایز لپ تاپ

قبل از خرید کوله لپ تاپ حتما به سایز ان توجه کنید کیف انتخابی شما دقیقا باید متناسب با سایز لپ تاپ شما باشد. اگر کیف لپ تاپ کوچکتر از لپ تاپ شما باشد به سختی درون آن قرار می گیرد و اگر کیف لپ تاپ به نسبت سایز لپ تاپ شما بزرگ تر باشد لپ تاپ شما در آن ازادانه حرکت می کند و به ان آسیب می رسد.

  • کوله انتخابی شما باید سبک باشد

در هنگام خرید توجه داشته باشید که کوله انتخابی شما بزرگ و سنگین نباشد معمولا وزن لپ تاپ ها در وزن های 1.5 تا 4 کیلوگرم متغییر می باشند. اگر خود کیف هم سنگین باشد وزنی که بر روی شانه و دست شما فشار می آورد خیلی بیشتر از حد نرمال خواهد بود و باعث آسیب رساندن به بدن می شود.برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 

سخن آخر
در هنگام خرید کیف لپ تاپ علاوه بر جنبه زیبایی نکات دیگری را هم در نظر بگیرید. و متناسب با اندازه و وزن لپ تاپ خود انتخاب کنید. فراموش نکنید که با توجه به گرانی لپ تاپ کیفی را انتخاب کنید که مقاومت در برابر صدمات احتمالی را داشته باشد پس ارزش دارد برای کیف مقدار بیشتری هزینه کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X